Usuwanie zmarszczek - botox liposukcja - plastyka brzucha botox

Peelingi medyczne

Peeling kwasem pirogronowym

Zabiegu przy użyciu kwasu pirogronowego prowadzą do rozcieńczenia warstwy rogowej naskórka, bowiem kwas ten powoduje na poziomie naskórka zmniejszenie przylegania pomiędzy komórkami.

Na poziomie mieszka włosowego kwas pirogronowy działa bakteriostatycznie oraz posiada działanie przeciwzaskórnikowe, zmniejszając  wydzielanie sebum i reguluje tłustość skóry łojotokowej i trądzikowej. Kwas ten powoduje również stymulację powstawania kolagenu i włókien elastyny.W skórze właściwej kwas pirogronowy stymuluje powstawanie kolagenu i włókien elastyny. Kwas pirogronowy w ciągu minuty dociera do warstwy brodawkowej skóry właściwej.

Ze wzgędu na szerokie działanie wskazaniem do zabiegów z użyciem kwasu pirogronowego są:

• trądzik w  fazie aktywnej
  • łojotokowe zapalenie skóry
  • hiperpigmentacje pozapalne i potrądzikowe
  • fotoaging
  • melazma

Peeling kwasem migdałowym Mandel Peel

Mandel Peel to  kwas migdałowy uzyskiwany w gorzkich migdałów, który jest głównym składnikiem peelingu. Kwas migdałowy posiada  właściwości bakteriobójcze oraz działanie kosmetyczne. Peeling ten jest bardzo delikatny. Powoduje bardzo słabo zauważalne drobnopłatkowe złuszczanie, dlatego też po zabiegu można wrócić do pełnej aktywności, co jest jego zaletą.

Wskazania do zabiegu są:

• photoaging- objawy fotostarzenia skóry
  • trądzik aktywny
  • blizny potrądzikowe
  • skóra łojotokowa
  • piegi
  • hiperpigmentacja pozapalna

Yellow Peel

Do najpopularniejszych peelingów stosowanych w medycynie estetycznej należy Yellow Peel.
Intensywność działania tego peelingu można dostosować do indywidualnych potrzeb pacjenta. Głębokość penetracji i usuwania poszczególnych warstw naskórka zależy od ilości powtórzeń. Efekt złuszczania jest niewielki i wygląd skóry bezpośrednio po zabiegu nie stanowi ograniczenia dla osób aktywnych zawodowo.
W jego skład wchodzi kwas fitowy, retinowy, kojowy, azelainowy oraz bisabolol.

• chloazma
  • melazma
  • photoaging- objawy fotostarzenia skóry
  • blizny potrądzikowe
  • zaburzenia łojotokowe skóry
  • wiotkość skóry
  • drobne zmarszczki

Peeling kwasem Yellow Peel  może być powtórzony po 30- 60 dniach.

SAN-MED

San-Med Hair Transplant to profesjonalne miejsce, gdzie wykonywane są najnowocześniejsze zabiegi chirurgii odtwórczej włosów. Przeszczep włosów metodami FUT, FUE, BHT.

OPINIE

"Chciałam podzielić się swoimi wrażeniami z zabiegu u dr Sandelewskiego. Miałam wykonany zabieg plastyki powiek górnych. Dr Sandelewski i cały jego zespół sprawił na mnie super wrażenie. Sam zabieg doktor wykonał szybko i bezboleśnie. Jestem już 3 miesiące i po zabiegu i efekt jest taki, jaki chciałam osiągnąć. Polecam"

Iwona z Bielska- Białej.

WYŚLIJ ZAPYTANIE